رئیس سازمان ثبت احوال کشور به استقبال و درخواست تعداد زیادی از هموطنان برای استفاده از نام و نام خانوادگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: نام «قاسم سلیمان» به جمع بانک «نام‌های مجوزدار» این سازمان افزوده شد.

«قاسم سلیمان» به جمع نام‌های مجوزدار افزوده شد

هاشم کارگرضمن گرامیداشت و یاد خاطره شهدای گرانقدر و بخصوص شهدای حادثه اخیرکرمان و محکوم کردن این حرکت کور توسط دشمنان افزود: مردم ما شهید پرور هستند و همواره یاد و خاطره شهدایی که برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند را گرامی می دارند و برای آنها احترام خاصی قایل هستند.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فخر ما ایرانیان است و هموطنان ما چه در دوره حیات ایشان و چه بعد از شهادت این سردار بزرگوار احترام خاصی برای این شهید گرانقدر قایل هستند و همواره یاد ایشان را گرامی می‌دارند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تأکید کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی در ثبت احوال شاهد این بودیم که تعداد زیادی از هموطنان درخواست و تقاضا برای استفاده از نام و نام خانوادگی این سردار شهید را برای تغییر نام خود به «قاسم سلیمانی» یا برای نامگذاری فرزندان خود را داشتند.

وی گفت: در همین راستا در یکی دو ماه اخیر در سازمان ثبت احوال کشور تصمیم گرفته شد که نام «قاسم سلیمان» به جمع بانک نام های مجوز دار و موجود سازمان ثبت احوال کشور اضافه شود و هموطنانی که تمایل داشته باشند می توانند از این به بعد از این نام استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.